Klanttevredenheid
11 februari
Telefoon gaat over. Het is iemand die namens Telkom de tevredenheid over de service meet. Allemaal vragen over de uitstraling, kennis en de dienstverlening van de baliemedewerker, over de inrichting en bereikbaarheid van de shop, en het assortiment. Dat was prima. Over de tevredenheid over de totale service van Telkom zijn we zwaar ontevreden (lees bericht (KPN)->Telkom van 8 febr). Ik leg uit waarom. Of ze mijn gegevens mocht noteren voor de klantenservice zodat ze contact met me op konden nemen. “Ja, geen probleem.” Initialen, Achternaam, Mobielnummer... “Heeft u geen vast nummer..?” &*^%$##…
Telefoon gaat over. Het is iemand die namens Telkom de tevredenheid over de service meet. Allemaal vragen over de uitstraling, kennis en de dienstverlening van de baliemedewerker, over de inrichting en bereikbaarheid van de shop, en het assortiment. Dat was prima. Over de tevredenheid over de totale service van Telkom zijn we zwaar ontevreden (lees bericht (KPN)->Telkom van 8 febr). Ik leg uit waarom. Of ze mijn gegevens mocht noteren voor de klantenservice zodat ze contact met me op konden nemen. “Ja, geen probleem.” Initialen, Achternaam, Mobielnummer... “Heeft u geen vast nummer..?” &*^%$##…
1 reacties:
dat laatste begrijp ik maar ik kan het niet lezen gisteren genoten van eerst donald duck in beeld en daarna de rond leiding van hugo groetjes pa
Een reactie posten
Aanmelden bij Reacties posten [Atom]
<< Homepage